『廣東話』《字幕》霍士電視台假膠陰謀論: 我們有冇曾經登月? FOX TV abuse of conspiracy theory: Did we land on the moon?【陰謀妄想症】 Posted on “911冧樓有炸彈” “全球暖化唔係真” “地球是平NASA的相係假架” “打伊拉克係是為左石油” “全球政府正在成形” “羅茲威爾炒機拿晒高科技” “希特拉二次冇死去左到南美” 你俾陰謀論轟炸完之後, 係咪想咁講呢 : 『得喇, 其實個個都未死, 去晒南美』 にほんブログ村Spread the love